WARRIORS OROCHI 4: Legendary Weapons OROCHI Pack 3
Voegt legendarische wapens voor je WARRIORS OROCHI-officieren toe. Vecht op een gloednieuwe manier. ■Content Legendarische wapens voor: Dodomeki, Gyūki, Hundun, Diamondback, Zeus, Athena, Ares, Odin en Perseus ■Zo gebruik je het Je kunt in het kamp van kostuum wisselen door “Weapons”- “Equip Weapons” te kiezen.