WARRIORS OROCHI 4: Legendary Costumes OROCHI Pack 1
Er worden legendarische kostuums toegevoegd voor je WARRIORS OROCHI-officiers. Vecht op een geheel nieuwe manier. ■Content Legendarische kostuums voor: Taigong Wang, Fu Xi, Nuwa, Sanzang, Kaguya, Nezha, Susano'o, Shennong, Yinglong en Nezha (Human) ■Zo gebruik je het Je kunt in het kamp van kostuum wisselen door “Party”- “Select Costume” te kiezen.