WARRIORS OROCHI 4: Deluxe Edition Bonus Pack
■Content ・Bonuswapens "War God's Halberd", "God Smiter's Pike" en "Abaddon" ・30.000 Growth Points ・3000 Arena Points ・Het personage "Yinglong" wordt ontgrendeld. ■Zo gebruik je het ・Wapens Je kunt in het kamp van wapen wisselen door “Weapons" - "Equip Weapons" te kiezen. ・Growth Points Je kunt Growth Points in het kamp gebruiken om je personages in niveau te laten stijgen door "Upgrade" - "Upgrade Officers" - "Upgrade Levels" te kiezen. ・Arena Points Deze punten kun je in de Battle Arena gebruiken om personages te ontgrendelen of wapens te krijgen. ・Ontgrendeld personage Je kunt het personage in het kamp selecteren via "Party" - "Form Team".