WARRIORS OROCHI 4: Bonus Mount "Pegasus"
De bonusmount “Pegasus” wordt toegevoegd. Geniet van de gevechten in een gloednieuwe stijl. ■Content Bonus Mount "Pegasus" ■Zo gebruik je het Je kunt in het kamp van mount wisselen door “Party”- “Form Team” te kiezen.