WARRIORS OROCHI 4: BGM Pack 2
Voegt 5 tracks achtergrondmuziek toe. Geniet van de nieuwe muziek! ■Content BGM "CYCLONIZED TYPHOON -TRINITY MIX-" BGM "Cherry Blossoms -TRINITY MIX-" BGM "Petals in the Wind -TRINITY MIX-" BGM "HALF LINE -TRINITY MIX-" BGM "INTERWINDS" ■Zo gebruik je het Je kunt de achtergrondmuziek kiezen vanuit het kamp door "Gallery" - "Music" te kiezen of door een track te kiezen in het laadscherm voor het gevecht.