Warriors of the North
De 'Warriors of the North' DLC voor Battle Brothers breidt het spel uit met een duidelijk verschillende regio in het noorden, en met verschillende start scenario's voor jouw leger om uit te kiezen. Daag een compleet nieuwe groep barbaren uit voor een gevecht, draag de nieuwe Viking en Rus thema uitrusting, en volg de legende van 'Ijirok', een mythisch dier uit het bevroren noorden. Features: - Origins. Kies uit één van de tien verschillende origins en speel als de noordelijke barbaren, de boeren militie, of een groep sekteleden. Elk origin heeft speciale regels die het verloop van jouw spel van begin tot einde anders maken. - Nieuwe tegenstanders. Speel tegen de nieuwe groep noordelijke barbaren, met hun eigen unieke uitrustingen en werking. - Legedary locaties. Verken twee nieuwe legendarische locaties en vecht tegen twee nieuwe eindbazen in een zoektocht naar een legendarische beloning. - Champions. Jaag op vijandelijke champions en versla ze in het gevecht om aanspraak te maken op beroemde items. - Nieuwe banieren en uitrusting; Ga stijlvol op weg met een collectie nieuwe Viking en Rus thema banieren, schilden, helmen, en harnassen. Gebruik nieuwe wapens en laat de Noorse warhound los! - Nieuwe contracten en events. Verdien je verblijf in het noorden met nieuwe contracten. Ga helemaal op in het leiden van jouw huurlingenleger met nog meer geïllustreerde events. - Nieuwe muziek. Twee nieuwe tracks om je te vergezellen op je nieuwe avonturen.