Warhammer: Chaosbane Season Pass
Beleef Warhammer: Chaosbane nog intenser met de Season Pass. De Season Pass bevat: - Een extra hoofdstuk voor de campagne - Een aangepast vaardighedenarsenaal - Een buit-boost voor basisfragmenten - Nieuwe emotes - Verschillende extra bedienden Bespaar geld op de aanvullende content voor Warhammer: Chaosbane door de Season Pass te kopen.