Bereid je voor op de Koronus Expanse met extra in-game items! Dit pack bevat: ● In-game item - Firestorm-Class Frigate Een alternatief ruimteschip om te voorzien in je behoeften, met alternatieve startuitrusting en een uniek uiterlijk! ● In-game item - Blast Wave Shotgun Blaas je vijanden weg met deze unieke shotgun! Je kunt er je tegenstanders mee terugdringen, zelfs als je niet raak schiet. ● In-game item - Wrath of Saint Drusus Chainsword Laat die afvalligen zien hoe het moet. Hoewel dit Chainsword de mogelijkheid voor gebiedsaanvallen uitschakelt, biedt het wel geweldige schade aan een enkel doel via verwoestende combo's met je groep. ● In-game item - Heirloom Autopistol De Von Valancius Dynasty is kwetsbaar en trots, met toegang tot hele oude wapens – zoals dit Autopistol. Het ambacht dat nodig is om dit pistool te maken, is in de loop der tijd verloren gegaan, maar door het vakmanschap kan de gebruiker ervan de schuttersvaardigheden naar een hoger niveau tillen. ● Soundtrack De volledige verzameling met onze fantastische in-game nummers. Geniet van je favoriete muzieknummers met WAV-kwaliteit om alle nuances en fluisteringen van de Void te horen. ● Artbook Ons high-res digitale artbook staat vol gamegerelateerde vormgeving. Je ziet de concepten en het high-res artwork voor personages, omgevingen, landschappen en nog veel meer.