Leid de Inquisitie met de Season Pass. Navigeer door meer systemen in de sector Caligari, leg de wil van de keizer op aan nieuwe vijanden en ontvang regelmatig nieuwe uitrusting – en dit alles voor een speciale prijs. De Season Pass bevat: - Gloednieuwe onderzoeken. - Nieuwe campagnes met extra buit. - Nieuwe emotes. - Verschillende extra bedienden.