Warface: Clutch - 1100 Kredits
Als je deze set aanschaft, zul je 1000 Kredits en 100 bonus-Kredits ontvangen. Kredits zijn een premium munteenheid in Warface: Clutch. Je kunt er wapens, uitrusting, boosters, gebruiksvoorwerpen en meer mee kopen.