War Thunder - Dora Pack
Dit Pack omvat: Fw.190D-13 vliegtuig Twee weken een premium account 1000 Golden Eagles. Golden Eagles zijn munten in de game die kunnen worden uitgegeven aan een Premium-account en voor aanvullende onderdelen: premium machines, sneller meer manschappen, aanvullende plaatsen in een hangar en reservevliegtuigen. De munten kunnen ook worden ingeruild voor een andere munteenheid in de game: Silver Lions. Met een premium-account (te kopen in de game Golden Eagle) kunt u een bepaald aantal dagen meer RP en Silver Lions verdienen in elk gevecht. Notitie! Compensatie wordt niet verstrekt als u 2 verschillende verpakkingen koopt die hetzelfde voertuig bevatten of u heeft het voertuig al vanaf dit pakket!