Voucher voor wijziging personage: twee vouchers
Met deze twee vouchers kun je in het keuzescherm voor opgeslagen gegevens het uiterlijk (inclusief het geslacht) van je bestaande hunter veranderen. Denk eraan dat de naam van je hunter en de naam en het uiterlijk van je Palico niet veranderd kunnen worden. Let op: - Kan slechts eenmalig gekocht worden. - Kan gebruikt worden om je personages maximaal 2 keer aan te passen. - Je kunt het haar, de kleur wenkbauw, gezichtshaar, make-up en kleding uit de Item Box in je woonkamer wijzigen zonder gebruik van een voucher.