Voorouders-pack
Download personagepack Voorouders voor Assassin’s Creed Revelations en speel o.a. als de zwaardvechtende kaper, de dodelijk mooie zeerover, de opportunistische bandiet en de bloeddorstige gladiator. Daarnaast bevat multiplayerpersonagepack Voorouders opties om je personages aan te passen.