Voordeelpakket
Een set van 5 expeditiekaarten, waarbij elke kaart Lara een flinke voorsprong geeft in het spel. Perfect voor spelers die net iets extra's zoeken. Kaarten kun je inzetten in alle extra gameplay-modi.