Verzet van de volgelingen pakket
Bevat de outfit 'Volgeling', waarmee Lara een verband kan aanleggen zonder grondstoffen te verbruiken, de 'Maanschaduw' zwaar kaliber pistoolkolf en de zeldzame kaart 'Kogelwerend', die Lara extra bescherming biedt tegen kogelvuur.