Vampire: The Masquerade - Swansong Artifacts Pack Xbox One
Begin het avontuur met drie persoonlijke items voor Galeb, Emem en Leysha, die kunnen worden uitgerust en één bonus en één straf bevatten. Je begint ook met drie zakken bloed uit de persoonlijke voorraad van de prins. Maak er wijselijk gebruik van.