Valkyria Revolution Scenario: The Road to That House
Het verhaal van de ware gevoelens van de Anti-Valkyria Squad voor Hans, de jongste soldaat van de Vanargand en de meest betrouwbare renner. Deze gebeurtenis is een geschreven fragment dat in Bernards "Notebook" bekeken kan worden nadat hoofdstuk 10 van het hoofdverhaal van het spel is voltooid.