Valkyria Revolution Scenario: The Orphans' Dreams
Het ware verhaal over toen de Circle of Five nog jong was. In dit verhaal komen de dromen van een jonge Amleth en zijn vrienden aan bod. Deze gebeurtenis is een geschreven fragment dat in Bernards "Notebook" bekeken kan worden nadat hoofdstuk 2 van het hoofdverhaal van het spel is voltooid.