Valkyria Revolution Scenario: Standing Before a Dying Wish
Het verhaal van kapitein Amleth en zijn relatie met Godot en Miranda Vilfort, officiers van de Vanargand. Deze gebeurtenis is een geschreven fragment dat in Bernards "Notebook" bekeken kan worden nadat de missie "Aid Vonsköld" in hoofdstuk 6 van het hoofdverhaal van het spel is voltooid.