Valkyria Revolution Scenario: As Luck Would Have It
Het verhaal achter de "kop of munt, even goede vrienden"-regel van de Traitors. Deze gebeurtenis is een geschreven fragment dat in Bernards "Notebook" bekeken kan worden nadat hoofdstuk 1 van het hoofdverhaal van het spel is voltooid.