Valkyria Revolution Scenario: A Day in the Life of the Wolves
Een verhaal over het dagelijkse leven in het Vanargand HQ, zoals verteld in een verslag van de journalist Fritte Eriksen. Deze gebeurtenis is een geschreven fragment dat in Bernards "Notebook" bekeken kan worden nadat hoofdstuk 4 van het hoofdverhaal van het spel is voltooid.