Vakantie: Uitdagers 1
Alternatief outfitpakket voor Ultra Street Fighter IV. Bevat nieuwe vakantie-outfits voor Hakan, Makoto, Guy, Dudley en Dee Jay. Draag deze nieuwe kleren en leg je tegenstanders in stijl neer! *Deze content is alleen te gebruiken met Ultra Street Fighter IV. Werkt alleen met deze game.