Vakantie: Uitdag. 2014
2014 Challengers Vacation PackAlternatief outfitpakket voor Ultra Street Fighter IV. Bevat nieuwe vakantie-outfits voor Rolento, Elena, Poison, Hugo en Decapre. Draag deze nieuwe kleren en leg je tegenstanders in stijl neer! *Deze content is alleen te gebruiken met Ultra Street Fighter IV. Werkt alleen met deze game.