Vakantie: Compleet
Alternatieve outfit-bundel voor Ultra Street Fighter IV. Bevat nieuwe vakantie-outfits voor alle 44 personages. Draag deze nieuwe kleren en leg je tegenstanders in stijl neer! *Deze content is alleen te gebruiken met Ultra Street Fighter IV. Werkt alleen met deze game.