V-Rally 4 Season pass
Krijg meer content voor minder voor V-Rally 4 door de Season Pass (seizoenspas) te kopen, die toegang geeft tot 4 extra, legendarische auto's, een voortgangsverneller voor de carrièremodus, een wegboek: de officiële gamegids.