Underworld Story
Reis naar de onderwereld via een pas ontdekte poort en vind de mysterieuze toren die wordt bewaakt door de Black Seraphim. Dit pakket bevat vier gloednieuwe missies die zich afspelen in de onderwereld van Ancaria.