Two Point Hospital: Off the Grid
Tabitha Windsock, de burgemeester van Two Point County die altijd paraat staat, heeft rivieren en bossen weer op de kaart gezet met haar plotse bezorgdheid om 'groene onderwerpen'. Ze heeft moraal, integriteit en, boven alles, een wanhopige wens om haar functie te behouden. Onderzoek onder kiezers heeft aangetoond dat het milieu voor iedereen het belangrijkste onderwerp hier in Two Point County is, en mevrouw Windsock is meer dan bereid de last van uitgebreide positieve persaandacht op zich te nemen door het Ministerie van Groene Dingen op te richten. Je komt nieuwe ziektes tegen, sommige zelfs naar jouw maatstaven bizar, en gebruikt nieuwe gameplaymechanismen op weg naar milieuvriendelijk succes. We geloven in jou en Tabitha ook (soort van).