Tuk Tuk Boom Boom
Probeer een echt massavernietigingswapen uit in de nieuwe en verbeterde Tuk Tuk. Deze speciale Tuk Tuk is niet langer een onbenullig voertuig nu hij is uitgerust met een krankzinnig groot wapen op het dak. Precies wat je nodig hebt om verwoesting aan te richten in het paradijs!