TTT2 Bonus Tracks (TEKKEN 3)
Kies uit 40 tracks uit TEKKEN 3 voor je eigen persoonlijke symfonische ervaring! Alle tracks zijn beschikbaar in de TEKKEN TUNES-modus in de game. *Deze downloadbare content bevat dezelfde gegevens als de TEKKEN 3 bonus tracks in TEKKEN TAG 2 Bonus Tracks Pack A. Let op dat je niet dezelfde bonus tracks aanschaft.