TTT2 Bonus Tracks (TEKKEN 3)
Een verzameling video's uit TEKKEN 3! Je kunt ze altijd bekijken in de GALLERY-modus in de game.*Deze downloadbare content bevat dezelfde gegevens als de TEKKEN 3 bonus video's in TEKKEN TAG 2 Bonus Movies Pack A. Let op dat je niet dezelfde bonus video's aanschaft.