TT Isle of Man - KING OF THE MOUNTAIN - Honda ‘TT Legends’ CBR1000RR Fireblade
Rijd op de Honda CBR1000RR Fireblade in de uitvoering ‘Eerbetoon aan Joey Dunlop’ als John McGuinness, 23-voudig TT-winnaar, met speciale kleding en helm. Deze motor viert het dertigjarig jubileum van de eerste TT-overwinning van de legendarische coureur Joey Dunlop met het team van Honda.