Tropico 5 - Paradise Lost
Het tweede downloadbare content-bundelpakket voor Tropico 5, bevat drie spannende scenario's, compleet met nieuwe gebouwen en extra accessoires voor avatars. In Surfs Up! moet El Presidente de wereld redden van een intergalactische dreiging. In Gone Green verander je Tropico in een duurzaam paradijs met behulp van alternatieve energiebronnen. Tot slot help je in Supervillain El Prez de macht te grijpen en de meest gevaarlijke heerser over de hele wereld ooit te worden.