TRON RUN/r CYCLE Extender-bundel
Geef je TRON RUN/r-spel net dat beetje extra met deze opgevoerde bundel! Deze spannende add-on bevat 9 nieuwe levels voor de CYCLE-modus, 4 nieuwe STREAM-baanelementen, 4 nieuwe personages: Classic Ram, Classic Crom, Legacy Gem en de splinternieuwe Vector, plus 3 nieuwe cycles: een 1e generatie, Flynns 2e generatie en de splinternieuwe Vector Light Cycle.