Trine 2: Complete Story
Trine 2: Complete Story is een prachtig, bekroond zijwaarts scrollend spel boordevol actie, puzzels en platforms. Speel als de drie helden - tovenaar Amadeus, ridder Pontius en dief Zoya - en ga met ze op avontuur in een fantastische maar ook gevaarlijke sprookjeswereld. Je krijgt te maken met op fysica gebaseerde puzzels met vuur, water, zwaartekracht en magie, nare goblins met boosaardige plannen en een magische omgeving.