Beleef de nostalgische jaren 80 en rijd op de verbluffende West Coast Main Line: Preston - Carlisle van Just Trains in Train Sim World 5. Bestuur de iconische AC-elektrische Class 87/0 en neem InterCity-passagiersdiensten op je op de langste Britse route tot nu toe in TSW! Ervaar de taken van het British Rail-personeel tussen Carlisle en Preston te midden van een complexe dienstregeling uit de jaren 80. Beheers de krachtige BR Class 87/0 en race over de steile helling van Shap Summit op verschillende diensten. Vervoer passagiers in zowel de Mk2a- als de nieuwe Mk3a-wagons. Met zowel de 87 als de Class 47; meng je tussen passagiersdiensten en wacht op je beurt in de passeerhavens bij goederendiensten. Bereid je ook voor op een reis naar de kust langs de Morecambe-tak in de Class 101. Laat treinen veilig vertrekken en controleer kaartjes in de Conducteurmodus. Verken de prachtige landschappen van Lancashire en Cumbria met Train Sim World 5: WCML: Preston - Carlisle! Opmerking: vanwege de mogelijkheden van oudere consoles (Xbox One) kunnen spelers op deze platforms een andere dienstregeling en een andere lagenervaring verwachten, aangepast aan de prestaties van het platform. Ga voor meer informatie naar het Dovetail Games Support Centre en zoek op 'Train Sim World 5 FAQ'.