Dovetail GamesSimulatieOverig
Forenzenactiviteiten in overvloed langs de drukke West Coast Main Line met 4 sporen in Train Sim World 5. Raas door de complexe lay-out van London Euston aan boord van de Class 350 en begin aan je reis door de noordwestelijke hoek van de hoofdstad naar Milton Keynes. De drukste intercityspoorlijn van Groot-Brittannië, de WCML, strekt zich noordwaarts uit vanuit het brutalistische knooppunt Euston en dient jaarlijks meer dan 30 miljoen passagiers. Deze gigantische hoofdlijn, die door de dichte wijken Camden en Brent raast, draait de hele dag op volle capaciteit, met snelle en langzame lijnen die lokale en langeafstandsbestemmingen voor forenzen aanbieden. Word een machinist of conducteur aan boord van de populaire Class 350/1 en ga aan de slag met de vele dienstregelingen tussen Euston en Milton Keynes. Begeleid de actie met de Southern Class 377/2, keurig beladen met een pantograaf voor dienst ten noorden van de Thames. Neem zwaar vrachtwerk aan met de Class 66. Opmerking: vanwege de mogelijkheden van oudere consoles (Xbox One, Xbox Series S) kunnen spelers op deze platforms een andere dienstregeling en een andere lagenervaring verwachten, aangepast aan de prestaties van het platform. Ga voor meer informatie naar het Dovetail Games Support Centre en zoek op 'Train Sim World 5 FAQ'.