De spoorwegen zijn van jou in Train Sim World 5! Ga nieuwe uitdagingen en rollen aan terwijl je de sporen en treinen van Los Angeles leert beheersen met de USA Regional Edition! Leer de kunst van stoom-, diesel- en elektrische tractie kennen met het intuïtieve TRAININGSCENTRUM. Krijg grip op de basisprincipes van treinbediening voordat je je nieuwe vaardigheden op de Amerikaanse spoorwegen in de praktijk brengt! De zonovergoten sporen van de SAN BERNARDINO LINE zijn het toneel van Metrolink-verplaatsingen. Met de gestroomlijnde MP36 verbind je de uitgestrekte metropool van Los Angeles en rijd je naar de uitlopers van de Cajon-bergen. Een nieuwe manier om te spelen! In de CONDUCTEURMODUS kruip je in de rol van een conducteur op elke dienst. ROUTEHOPPEN: snel reizen tussen routes om de actie bij elk station mee te maken. LIVEKAART: Bekijk elke route vanuit de lucht en raak vertrouwd met de locaties van de stations. Met CREATORS CLUB, FOTOMODUS en meer begin je je eigen reis op je eigen manier. Bepaalde functies van het spel, inclusief online communicatie en andere online functies, zijn mogelijk niet beschikbaar voor Xbox-kinderaccounts. Bij Xbox worden 'kinderen' gedefinieerd als spelers jonger dan 13 jaar, tenzij de lokale wetgeving een andere definitie aanhoudt. Opmerking: vanwege de mogelijkheden van oudere consoles (Xbox One, Xbox Series S) kunnen spelers op deze platforms een andere dienstregeling en een andere lagenervaring verwachten, aangepast aan de prestaties van het platform. Ga voor meer informatie naar het Dovetail Games Support Centre en zoek op 'Train Sim World 5 FAQ'.