Ga op gevarieerde passagiersdiensten langs de schilderachtige Pfälzische Ludwigsbahn in Train Sim World 5! De Pfälzische Ludwigsbahn heeft twee duidelijke helften; rechte en vlakke sporen domineren het traject tussen Mannheim en Neustadt, waarna een muur van bos het begin markeert van scherpe bochten en nauwe valleien. De rails banen zich geleidelijk een weg verder westwaarts naar Kaiserslautern. Word in Train Sim World 5 een machinist of conducteur aan boord van DB-passagiersdiensten en verken de uitzichten van deze pittoreske lijn. De route speelt zich af in het begin van de jaren 2010 en bevat het nieuw aangelegde derde spoor tussen Ludwigshafen en Limburgerhof, met een maximumsnelheid van 160 km/u. Zet de BR 425 in voor Rhein-Neckar S-Bahn-diensten, slinger over de rails met de ICE 3M en pendel met de klassieke BR 111. Een ensemble van materieel dat zorgt voor een gevarieerde ervaring op de schilderachtige Pfälzische Ludwigsbahn.