Dovetail GamesSimulatie
De spoorwegen zijn van jou in Train Sim World 5! Ga nieuwe uitdagingen en rollen aan terwijl je de sporen en treinen van Frankfurt leert beheersen met de German Regional Edition! Leer de kunst van stoom-, diesel- en elektrische tractie kennen met het intuïtieve TRAININGSCENTRUM. Krijg grip op de basisprincipes van treinbediening voordat je je nieuwe vaardigheden op de Duitse spoorwegen in de praktijk brengt! Variatie in overvloed op de kronkelende KINZIGTALBAHN. Rijd door het Kinzigdal aan boord van de kantelende DB BR 411 ICE-T, pendel met de BR 114 en vervoer vracht met de DB Vectron tussen Frankfurt en Fulda. Een nieuwe manier om te spelen! In de CONDUCTEURMODUS kruip je in de rol van een conducteur op elke dienst. ROUTEHOPPEN: snel reizen tussen routes om de actie bij elk station mee te maken. LIVEKAART: Bekijk elke route vanuit de lucht en raak vertrouwd met de locaties van de stations. Met CREATORS CLUB, FOTOMODUS en meer begin je je eigen reis op je eigen manier. Bepaalde functies van het spel, inclusief online communicatie en andere online functies, zijn mogelijk niet beschikbaar voor Xbox-kinderaccounts. Bij Xbox worden 'kinderen' gedefinieerd als spelers jonger dan 13 jaar, tenzij de lokale wetgeving een andere definitie aanhoudt. Opmerking: vanwege de mogelijkheden van oudere consoles (Xbox One, Xbox Series S) kunnen spelers op deze platforms een andere dienstregeling en een andere lagenervaring verwachten, aangepast aan de prestaties van het platform. Ga voor meer informatie naar het Dovetail Games Support Centre en zoek op 'Train Sim World 5 FAQ'.