Let op: Voor de volledige ervaring, bevelen we aan dat je Train Sim World 5: West Coast Main Line bezit, welke afzonderlijk gekocht kan worden. Een moderne legende van de spoorwegen van Groot-Brittannië arriveert voor dienst langs de West Coast Main Line; maak kennis met de Pendolino! De Class 390 maakte deel uit van een visionair project om de drukste en meest overbelaste diensten tussen Londen en Glasgow te vernieuwen. Door gebruik te maken van innovatieve kanteltechnologie heeft de Class 390 Pendolino het reizen gerevolutioneerd door zich in bochten te leunen - waardoor het comfort van passagiers behouden blijft bij hogere snelheden langs de kronkelige bochten van de WCML. Stap in de cabine van de legendarische Pendolino en ga op reis met supersnelle, kantelende diensten op de West Coast Main Line. Raak als machinist of conducteur van de Avanti West Coast vertrouwd met de unieke werkzaamheden van een hoogwaardige, intercity-unit en geniet van het leven met een nieuw perspectief terwijl je op weg naar Londen Euston door de bochten leunt.