Let op: voor de volledige ervaring raden we Train Sim World 4 Compatible: Arosalinie aan dat apart verkrijgbaar is. Genesteld in de Zwitserse Alpen, baant de Arosa Line zich een weg over bergpassen en door valleien. Alhoewel het een passagiersroute is, dient de lijn ook een reeks industrieën, inclusief een grondstoffenterminal vlak buiten station Arosa. Het is je taak om zorgvuldig FAC-wagons achteraan de passagierstreins 1 km omhoog te trekken vanaf Chur naar Arosa, om ze daar via de wissel naar de terminal te brengen om te lossen, voordat je ze opnieuw aankoppelt voor de nagelbijtende rit bergafwaarts. De Ge 4/4 II komt in 2 nieuwe kleurstellingen: loco no. 629 Neubau Albulatunnel, en no. 622 Hakone Tozan Railway. Breid je meterspoorverzameling uit met nieuw materieel, scenarios en services, en ga weer aan het werk langs de klassieke Arosalinie met Rivet Games' RhB Arosa Aggregates-pakket!