Let op: voor de volledige ervaring raden we Train Sim World 4: East Coast Main Line aan, verkrijgbaar als aparte aankoop. De Flying Scotsman heeft nauwelijks een introductie nodig, als een spoorwegicoon dat de tand des tijds heeft doorstaan. De Flying Scotsman is door Sir Nigel Gresley ontworpen, werd in februari 1923 door Doncaster Works geproduceerd, en later getransformeerd in de enorm verbeterde A3 Pacific. Na 100 jaar aan successen, inclusief beroemde recordbrekende ritten, tentoonstellingen en tours door Amerika en Australië, viert het Nationale Spoorwegmuseum het bijzondere erfgoed van deze locomotief, en kun jij dat ook! Leer de legendarische Flying Scotsman, gepresenteerd in onderhouden conditie, besturen in Train Sim World 4. Begin een honderdjarig-jubileumsdienst over de East Coast Main Line tussen Peterborough en Doncaster, of waar je maar wilt met de Scenarioplanner.