Ervaar nog meer kracht van simulatie in je handen met Train Sim World 4 Deluxe Edition! Bestuur de beroemdste locomotief ter wereld, de Flying Scotsman, die zijn 100e verjaardag viert – begin speciale dienstlijnen om zijn nalatenschap te herdenken. Betreed Duitsland en verken de spoorwegen van Dresden in de iconische Vectron met Railpool-beschildering! Dit nieuwe logo maakt een gedurfde verschijning op aanvullende zware goederendiensten. De Deluxe Edition bevat alle 3 de routes van de Standard Edition, en ook Flying Scotsman, Nahverkehr Dresden - Riesa en Railpool BR 193 Vectron. VRIJ SPEL! Kies welke trein je maar wilt en bestuur hem naar waar je maar wilt – jij hebt de controle over hoe je de routes op je eigen manier rijdt. Maak een foto en bewaar zo herinneringen met FOTOMODUS en GALERIJ. Wees creatief met de verbeterde SCENARIOPLANNER en TREINONTWERPER. Deel je harde werk met andere spelers via CREATORS CLUB.