Toto Temple Deluxe
Toto Temple Deluxe is een razendsnelle 'king of the hill'-achtige game voor meerdere spelers waarin je een geit die eieren legt van je vrienden moet stelen en zolang mogelijk op je eigen hoofd moet zien te houden. Je kent het wel. Beuk alle richtingen op om je te verplaatsen en stoot met je hoofd tegen de geitendragers om hun vierpotige buit te stelen. Ontsnap aan je jaloerse tegenstanders en bescherm de geit door hun aanvallen te blokkeren met een goed getimed schild! Dat zal ze leren, die geitenbreiers! Heb je geen vrienden? Niet gevreesd! De bots staan voor je klaar om zolang als je maar wilt met je te spelen. Ze klagen nooit. En ze eten ook nooit je laatste stuk pizza op. Bots zijn geweldig. O, en je kunt hun moeilijkheidsgraad ook nog eens aanpassen, want anders lukt het je natuurlijk nooit om de geit te pakken te krijgen.