Total War: WARHAMMER - Blood for the Blood God
Het DLC-pakket voor Blood for the Blood God is speelbaar in The Old World (Total War: WARHAMMER), Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) en Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). Blood for The Blood God brengt de volgende lugubere effecten naar Total War: WARHAMMER. Sproeiend bloed Met bloed bespatte eenheden Amputatie van ledematen en onthoofding (menselijke en niet-legendarische personages) Sommige ondode eenheden blijven na amputatie of onthoofding vechten! Explosieve gibbing Bloederige UI-elementen Nieuwe willekeurige events voor een nog groter bloedbad De leeftijdsclassificatie van de hoofdgame kan afhankelijk van je locatie omhoog gaan door Blood for the Blood God.