TOM CLANCY'S THE DIVISION CHEMICUS-PACK
Dit exclusieve content pack bevat een P416-aanvalsgeweer met een aangepaste skin, een unieke look voor je agent en een noodrugzak die je weerstand tegen exotische schade verbetert.