Tom Clancy's Rainbow Six Siege X - Elite Edition
De Elite Edition bevat: - Toegang tot de speltypen Snelle match, Klassementloos en Dual Front, met een selectie van operators - Toegang tot de afspeellijsten Klassement en Siege Cup - Directe ontgrendeling van nog eens 16 operators Tom Clancy's Rainbow Six Siege X is de ongeëvenaarde koning op het gebied van tactische teamshooters, waarin het om superieure planning en uitvoering draait. Siege X is de grootste evolutie van de game tot nu toe, en dat maakt het tactische steekspel waar de game om draait nog interessanter. ALLES OP ALLES IN 5v5 MET AANVALLERS TEGEN VERDEDIGERS Wissel af tussen aanval en verdediging en stem je strategie af op de operators en de maps. De zenuwen gieren door je lijf tijdens de intense actie, waarin je de tegenstanders elke ronde met realistische verwoesting en de nieuwste gadgets te grazen neemt. - Als verdediger bouw je je omgeving om tot een versterkte vesting. Benut de surveillancetools om vijanden te volgen en je aan te passen aan hun tactiek. - Als aanvaller verzamel je met je drones inlichtingen over de posities van de vijand en de bomlocatie. Werk nauw samen met je teamgenoten om door de verdediging heen te breken en uit onverwachte hoek toe te slaan. VERWOESTENDE WAPENS Verwoesting is meer dan chaos – het is de sleutel tot je succes. Doe je voordeel met de omgeving door gaten in muren te slaan om een doorkijk te creëren. DUAL FRONT: DYNAMISCHE TACTISCHE 6v6-GEVECHTEN Stort je op heftige 6v6-battles waarin aanvallers en verdedigers samenwerken om vijandelijke sectoren te veroveren en die van hen te verdedigen. Kies een operator, of het nu een aanvaller of verdediger is, vecht zij aan zij en ontgrendel steeds meer nieuwe tactische mogelijkheden. Respawn en ga de neutrale sector in om riskante, lucratieve opdrachten aan te nemen die het tij van de strijd meteen kunnen veranderen. VAN REKRUUT TOT DE ELITE Dankzij het nieuwe introductieverhaal voor nieuwe spelers, waarin je geleidelijk nieuwe toegangsniveaus bereikt terwijl je de basis leert, ontwikkel je de skills en het zelfvertrouwen om je op de tactische actie te storten.