Tibetan Quest: Beyond World's End (Xbox Version)
"Toen je drie weken geleden je geliefde nichtje uitzwaaide voor een archeologische reis naar Tibet, had niemand voor mogelijk gehouden dat er zich zulke dramatische gebeurtenissen zouden ontvouwen. Gisteren heb je een mysterieuze brief ontvangen waaruit blijkt dat Larisa en haar bemanning verdwaald zijn geraakt in een sneeuwstorm. Zonder enige aarzeling verlaat je het landgoed van je familie om je nichtje te hulp te schieten. De bewoners van de Tibetaanse tempel in Lhasa leiden je naar de legendarische stad Shangri-La, waar Larisa en haar expeditie voor het laatst zijn gezien. Ontdek wat er echt is gebeurd in Shangri-La en welke geheimen er allemaal verborgen liggen in het doolhof onder deze oude, magische stad. Overwin obstakels, los puzzels op, trotseer de bovennatuurlijke krachten die zich in de uitgestrekte gangetjes ophouden, en ga op zoek naar aanwijzingen omtrent de vermissing van je nichtje. Ben jij moedig genoeg om naar het mysterieuze Tibet af te reizen? Trotseer jij de gevaren die op de loer liggen in Shangri-La, en weet jij je nichtje te redden voorbij het Dak van de Wereld?"