Them's Fightin' Herds
Them's Fightin' Herds is een 2D-vechtspel met een cast van schattige dieren, ontworpen door de befaamde tekenfilmproducent Lauren Faust. Onder het schattige en aaibare oppervlak, wacht een serieuze vechter! Belangrijkste Kenmerken ● Gestroomlijnde gevechten - 4-knops gevechtstechniek, magiesysteem, verbeterde superaanval, en JD om oneindige combo's te voorkomen. ● Verhaalmodus - Een avontuur in afleveringen vol ontdekkingen, uitdagende gevechten, minigames en gevechten met eindbazen! ● Lokale vs Online opties over meerdere systemen waarbij gelijkwaardige tegenstanders worden geselecteerd - Bevecht je tegenstanders offline of ga de strijd aan met de rest van de wereld dankzij GGPO’s krachtige rollback netcode. ● Uitleg- en Trainingsmodes – Leer de basis met combo-training en stap-voor-stap uitleg, oefen de combo's in een goed ingerichte trainingskamer en bekijk de herhalingen van je gevechten! ● Pixel-lobby - Ontgrendel accessoires, personaliseer je avatar en verken de lobby van bovenaf gezien met andere spelers online. ● Dynamisch muzieksysteem - Stevige strijdmuziek past zich aan het personage aan zodat ieder gevecht aanvoelt als een titanenstrijd.