Klaar voor de tocht? Daar gaan we! De Seasoned Hunter Bundle heeft alles wat je nodig hebt om te overleven en succes te hebben in de grote wereld van theHunter: Call of the Wild. Met allerlei verschillende wapens tot je beschikking, je trouwe viervoeter aan je zijde en een High-Tech Hunting Pack, ben je klaar voor alles wat op je afkomt, of het nu de bij de schitterende Silver Ridge Peaks of in de verbluffende Vurhonga Savanna is. Deze bundel bevat: theHunter: Call of the Wild - basisgame: Je hebt nog nooit een jachtgame als Call of the Wild meegemaakt. Ga op in een sfeervolle open wereld die bruist van het leven: van de majestueuze, realistische dieren tot het geritsel van de bladeren boven je hoofd als je je prooi achtervolgt. Je kunt besluiten om solo op jacht te gaan of de krachten te bundelen met je vrienden en samen te jagen. Maar denk erom: je bent niet slechts op bezoek in deze wereld, je maakt er deel van uit. Bloedhond: Creëer een band die levenslang duurt met een nieuwe kameraad! Laat je harige vriend helpen met het opsporen van de geur van bloed van gewonde prooien terwijl hij je gezelschap houdt tijdens de tocht. Modern Rifle Pack: Breid je wapenarsenaal uit met een gloednieuwe collectie moderne geweren! Of je nu op klein wild of grote roofdieren jaagt, deze veelzijdige semiautomatische geweren hebben alle vuurkracht die je nodig hebt. Elk geweer is beschikbaar in twee verschillende skins en compatibel met uiteenlopende vizieren. Weapon Pack 1: Opzichters Conni, Doc en Alena hebben een lading wapens ontvangen, het Virant .22LR semiautomatische geweer, de Crosspoint CB-165 en de Houyi Recurve Bow! Weapon Pack 2: Er is weer een lading wapens geleverd aan onze opzichters. Ze laten je graag drie geweldige toevoegingen aan je arsenaal zien. Probeer de Grelck Drilling Gun, the Solokhin MN1890 en de Mangiafico 410 / 45 Colt Revolver. High-Tech Hunting Pack: Jagen in sluipstijl is nog nooit makkelijker geweest dankzij het Night Hunting Pack. Met een verzameling hulpmiddelen van hoge kwaliteit kun je nu je doelwit nauwkeurig volgen in het donker. Silver Ridge Peaks: Silver Ridge Peaks was ooit het domein van goudzoekers maar biedt nu ruimte aan degenen die iets anders zoeken dan edele metalen. Of je nu achter kalkoenen aan zit in de vallei of een berggeit aan de horizon, het is moeilijk om niet de grootsheid van de wildernis van Colorado in je op te nemen. Vurhonga Savanna: Vurhonga Savanna heeft je hulp nodig! Trek door het kreupelhout, ontdek de riviergebieden en ga erop uit in de weelderige savanne. Daar neem je de rol op je van opzichter en bescherm je het land tegen stropers en andere potentiële tegenslagen. Kansen zoals deze kom je niet vaak tegen, dus pak je koffers – Afrika roept!